UWAGA! Nowa strona

ZAPRASZAMY NA NASZ¡
NOW¡ STRONÊ:

http://stowarzyszenieswiatowid.pl

Menu

Nasze sklepy

Sklep - Rêkodzie³o i rzemios³o artystyczne - wyroby lokalne

Sklep - ¦wie¿e eko produkty spo¿ywcze od rolnika

Informacje

Ekspert ds. promocji:
Anna Nawrocka
promocja@swiatowidlubowo.pl

Stowarzyszenie ¦wiatowid
Ma³achowo Szemborowice 12
62-230 Witkowo
74 2030 0045 1110 0000 0279 9260
KRS 0000216140

biuro@swiatowidlubowo.pl

Godziny pracy

Wtorek 8.00-16.00
Czwartek 8.00-16.00

Folder o targach wiejskich

Truskawisko - przepisy

Festiwal serów i nalewek

Smaki ³±cz± regiony

Przewodnik kajakowy

Folder Produkt Lokalny

10 lecie - FILM

Banery

Dzia³aj lokalnie
 
Dzia³aj lokalnie
 
Dzia³aj lokalnie
 
KRAJOWA SIEÆ GRUP PARTENRSKICH
 
 
 
Droga ¶wiêtego Jakuba - Camino

 

Archiwum

Drukuj

 W dniu 10 pa¼dzierniak br. w Urzêdzie Gminy w £ubowie odby³o siê spotkanie z lokalnymi producentami z bran¿y spo¿ywczej i rzemi¶lniczej z terenu dzia³ania Stowarzyszenia ¦wiatowid. Spotkanie to by³o zorganizowane w ramach projektu: "Produkt lokalny - szanse i zagro¿enia pt. Kondycja rynku produktów lokalnych". Spotkanie by³o prowadzone przez: Katarzynê Jórgê i Marka G±siorowskiego.

 

Spotkanie mia³o charakter warsztatów. Uczestnicy byli podzieleni na cztery grupy robocze, które stara³y siê wypracowaæ odpowied¼ na pytanie "Jaka jest definicja produktów lokalnych?". Po intensywnej pracy w grupach wypracowano cechy produktu lokalnego. W wyniku dyskusji stwierdzono, ¿e najwa¿niejszymi cechami produktu s±: zaufanie, pomys³ oraz powi±zanie z regionem. Nastêpnym zadaniem w podgrupach by³o okre¶lenie mocnych i s³abych stron produktów lokalnych, jako charakterystycznych czynników wewnêtrznych oraz czynników zewnêtrznych, czyli szans i zagro¿eñ.   Po wypracowaniu danych do analizy SWOT Pan Marek G±siorowski podsumowa³ wypracowane zagadnienia podkre¶laj±c, ¿e w kondycji produktów lokalnych najistotniejsze jest zaufanie konsumentów i producentów w dzia³aniach oraz utrzymanie rynków produktów lokalnych przez producentów, w³adze lokalne oraz organizacje dzia³aj±ce na tym polu.