Start Inne programy Konkurs Kampania Społeczna Roku 2010

UWAGA! Nowa strona

ZAPRASZAMY NA NASZĄ
NOWĄ STRONĘ:

http://stowarzyszenieswiatowid.pl

Nasze sklepy

Sklep - Rękodzieło i rzemiosło artystyczne - wyroby lokalne

Sklep - Świeże eko produkty spożywcze od rolnika

Informacje

Ekspert ds. promocji:
Anna Nawrocka
promocja@swiatowidlubowo.pl

Stowarzyszenie Światowid
Małachowo Szemborowice 12
62-230 Witkowo
74 2030 0045 1110 0000 0279 9260
KRS 0000216140

biuro@swiatowidlubowo.pl

Godziny pracy

Wtorek 8.00-16.00
Czwartek 8.00-16.00

Folder o targach wiejskich

Truskawisko - przepisy

Festiwal serów i nalewek

Smaki łączą regiony

Przewodnik kajakowy

Folder Produkt Lokalny

10 lecie - FILM

Banery

Działaj lokalnie
 
Działaj lokalnie
 
Działaj lokalnie
 
KRAJOWA SIEĆ GRUP PARTENRSKICH
 
 
 
Droga świętego Jakuba - Camino

 

Archiwum

Konkurs Kampania Społeczna Roku 2010 Drukuj

 Rozpoczął się Konkurs Kampania Społeczna Roku 2010

Pierwszego marca ruszyła trzecia już edycja konkursu Kampania Społeczna Roku, w którym przyznawane są nagrody i wyróżnienia za najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w roku 2010. Celem Konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Liczą się zarówno działania reklamowe jak i PR. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca.

 

W Konkursie oceniane jest podejście do poruszanej problematyki, według następujących kryteriów: strategia, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność, oraz forma i walory produkcyjne.

Kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, realizowane przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.

W tym roku Partnerami Strategicznymi konkursu są PGNiG oraz serwis rekrutacyjny Pracuj.pl.

KATEGORIE KONKURSOWE

  • Inicjatywy obywatelskie (organizacji pozarządowych, osób prywatnych i studentów),
  • Kampanie instytucji branżowych
  • Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych
  • Inicjatywy polityczne
  • Inicjatywy lokalne
  • Inicjatywy 1%
  • Kampanie i akcje firm komercyjnych i fundacji firm
  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

Zasady zgłaszania kampanii:

Aby zgłosić kampanię w Konkursie na Kampanię Społeczną Roku należy:

  1. Zarejestrować a następnie zalogować się na portalu kampaniespoleczne.pl
  2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem:
    http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/kk_form.php
  3. Dokonać wpłaty na konto Fundacji Komunikacji Społecznej 33 1370 1037 0000 1706 4021 3500 tytułem - nazwa kampanii "............. - WPŁATA NA RZECZ KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2010". Wpłaty zostaną przeznaczone na sfinansowanie organizacji konkursu. Wpłata bez nazwy zgłaszanej kampanii w tytule przelewu będzie zwracana na konto nadawcy.
    Koszt udziału w konkursie:Każda kampania może być zgłoszona maksymalnie w dwóch kategoriach. Zgłoszenie kampanii w dwóch kategoriach wynosi 600 zł.
    • Koszt zgłoszenia kampanii w kategorii: Inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), oraz inicjatywy lokalne - wynosi 100 zł
    • Koszt zgłoszenia w kategorii: Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych oraz kampanie w kategorii 1% - wynosi 200 zł
    • Koszt zgłoszenia w kategoriach: Kampanie instytucji branżowych, Inicjatywy polityczne oraz Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm wynosi 300 zł

Więcej informacji znajduje się na stronie http://konkurs.kampaniespoleczne.pl